صفحات داخلی

تقاطع خیابان باکری و امام
تاریخ خبر : 1399/04/07
تعداد بازدید: 664
تعداد نظرات: 0
تقاطع خیابان باکری و امام

مدیریت شهری در سالهای اخیر و در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و تقویت زیر ساختهای شهر سیلوانا اقدام به انجام پروژه های مختلف،نظیر آسفالت معابر ،بتن پلاک و پیاده رو سازی ، بهسازی و سامان دهی دیوارهای حفاظتی و توسعه بلوار خاتم الانبیاء و هدایت آبهای سطحی  در شریان های اصلی شهر نموده است.

معابر شهر بخش مهمی از زیر ساختها و سیما بصری هر شهر محسوب می شود. در طول تاریخ شهرسازی بویژه شهرسازی اسلامی، معابر شهری از اهمیت ویژه ای در شکل دهی به ساختار فیزیکی و فضایی شهر برخوردار بوده اند به طوریکه تشکیل شهرها را بر اساس شکل معابر آن طبقه بندی می کنند.

معابر استاندارد از نیازهای اولیه شهر ، جهت ارائه خدمات به شهروندان بوده و همچنین تردد را در شهرها تسهیل می بخشند و سبب کاهش ترافیک و کاهش خطر تصادفات و تنظیم شدن تردد در شهرها می شود.

بر این اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر سیلوانا حسب مصوبه شماره 86 هیات محترم تطبیق در مورخه 06/04/99  اقدام به تخریب سازه طویله در مسیر خیابان شهیدان باکری و شهید احمدی نموده که این امر ، از نظر سیما و منظر شهری و هم از نظر تسهیل تردد شهروندان گام بسیار مهمی در توسعه شهر سیلوانا تلقی می شود. شهرداری و شورای اسلامی شهر از اعضای محترم کمیته انطباق و دیگر مسئولان استانی و شهرستان و خانواده محترم تاراسی نهایت تقدیر و تشکر را دارد.

گروه : نویسنده خبر: روابط عمومی
تصاویر
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.