صفحات داخلی

سالروز یوم الله نه دی گرامی باد
تاریخ خبر : 1398/10/09
تعداد بازدید: 604
تعداد نظرات: 0
سالروز یوم الله نه دی گرامی باد

به نام خدا

 

صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران گواه حماسه های بزرگی می باشد که در طول تاریخ نشانگر عظمت ملت بزرگ ایران است. که هر یک از این حماسه ها  به تعبیر بینان گذار انقلاب بک یوم الله محسوب می گردند.

حماسه بزرگ ۹دی ماه ۱۳۸۸ ضامن تجلی هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و بصیرت ملت هوشیار ایران در صحنه های سرنوشت ساز تاریخی بود، حرکتی مومنانه و عالمانه در مقابل توطئه های خطرناک و فتنه آفرینانی بود که توسط دولتهای استکباری و صهیونیستی مورد حمایت و مدیریت قرار می گرفت و ملت فهیم و آگاه ایران با حضور تاریخی خود با آرمانهایی برگرفته از اسلام ناب و با ایستادگی براصول و ارزشهای انقلابی صحنه شکست و رسوایی را برای دشمنان قسم خورده  ایران اسلامی رقم زدند.

بی شک رهنمودهای مقام معظم رهبری درمدیریت، روشنگری و شناخت صحیح از استراتژی دشمن به همراه حضور با بصیرت امت ولایتمدار از عوامل اصلی شکست و رسوایی فتنه بود که در نهم دیماه ۸۸ نشان داد که مردم و حکومت در ایران عزیز  در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم الله نه دی، از طرف خود و مجموعه زحمت کش  شهرداری شهر شهید پرور سیلوانه، فرا رسیدن  یوم الله نهم دی ماه  را به محضر همه هموطنان به ویژه  به ملت شهید پرور و غیور  ایران  و علی الخصوص شهر سیلوانا و بخش سیلوانا تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

                                                           دکتر علیزاده اصل- شهردار سیلوانا

 

 

 

گروه : نویسنده خبر: روابط عمومی
تصاویر
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.