صفحات داخلی

یوم الله 13 آبان
تاریخ خبر : 1396/08/13
تعداد بازدید: 807
تعداد نظرات: 0
راهپیمایی یوم الله 13 آبان

به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی مراسم راهپیمایی همزمان با سایر نقاط کشور در شهر سیلوانا برگزار گردید ، این راهپیمایی  که راس ساعت 10 صبح از مقابل ساختمان شهرداری با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین بخش و شهر سیلوانا ، نیروهای نظامی و انتظامی تا محل سالن ورزشی شهر سیلوانا برگزار گردید.

درجریان برگزاری این مراسم آقای مصطفوی ریاست آموزش و پرورش منطقه سیلواناضمن تشکر از حاضرین در راهپیمایی روز 13 آبان  ازاین روز به عنوان عید یاد کردند و این عید را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفتند .

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا سرایی مسئول دفتر رهبری در سپاه شهدای استان آذربایجانغربی  با اشاره به تاریخچه انقلاب تا زمان وقوع حادثه 13 آبان و چگونگی برخورد کشورهای غربی با این واقعه نسبت به برخورد دوگانه با انقلاب ها پرداختند و اظهار داشتند که غرب در زمانی که به کسی مانند صدام نیاز داشت به اقدامات جنایتکارانه او اعتراض نمی کرد حتی زمانی که سردشت و حلبچه را با بمب های شیمیایی مورد حمله قرار داد و یا در حوادث انتفاضه عراق بیش از 200،000 نفر را کشت و هیچ کس اعتراض نکرد .

وبه  تجزیه کردستان عراق اشاره نمودند و اظهار داشتند  که هیچ کشوری بجز اسرائیل از آن حمایت نکرد و این را یک نقشه برای ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی دانستند  . و حضور پرشور دانش آموزان منطقه سیلوانا را نشانگر حمایت نسل چهارم انقلاب از نظام اسلامی دانستند و از دست اندر کاران برگزاری راهپیمایی  تقدیر و تشکر کردند.

در این مراسم از طرف دانش آموزان برنامه های فرهنگی اجرا و در پایان قطعنامه راهپیمایی سراسری 13 آبان قرائت گردیدو با امضا طومار، کشتار مظلومانه مسلمانان میانمار را محکوم کردند .

گروه : نویسنده خبر: روابط عمومی
تصاویر
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.