صفحات داخلی

شهیدان خدمت
تاریخ خبر : 1403/02/31
تعداد بازدید: 96
تعداد نظرات: 0
شهیدان خدمت

بسم الله الرحمن الرحیم

« كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ وَنَبْلُوكُم بِالشَّرِّ وَالْخَيْرِ فِتْنَةً وَإِلَيْنَا تُرْجَعُونَ »

« وَالَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَنُبَوِّئَنَّهُمْ مِنَ الْجَنَّةِ غُرَفًا تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا نِعْمَ أَجْرُ الْعَامِلِينَ »

پیام تسلیت دکتر علیزاده اصل شهردار سیلوانا-

شهادت دکتر سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور محبوب و پر تلاش کشور عزیزمان ، آقای حسین امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه و همراهان خدمتگزار ایشان، در پی حادثه دلخراش و اندوه بار سقوط بالگرد در مسیر سفر استانی به استان آذربایجان شرقی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم این شهیدان، آحاد ملت بزرگ ایران، هیأت محترم دولت و  نماینده محترم ولی فقیه و نماینده عالی استان آذربایجان غربی، جناب آقای  دکتر معتمدیان تسلیت می گوییم.

آیت الله سید ابراهیم رییسی در مسیر خدمت به مردم سرافراز ایران اسلامی و حراست از جان و مال هموطنان ما و آرمان های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود در تاریخ بر جای گذاشت. چون برای توجه به درد محرومین و مستضعفان و محرومیت زدایی خود شخصاً و راساً به تمام نقاط کشور تشریف می بردند.

در اولین ساعات اطلاع از خبر فرود سخت بالگرد رییس جمهور شهید، بسیار متأثر شدیم و قلب ما شکست اما پس از سخنرانی اندیشمندانه و مدبرانه و پدرانه رهبر انقلاب در جمع سپاهیان پاسدار فرمودند:« ملت ایران نگران و دلواپس  نباشید، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی آید» و برای همه ما قوت قلب شد و خدا سایه رهبرمان را حفظ و مستدام فرمائید . همه دست به دست هم در خدمت عمران و آبادانی کشور عزیزمان خواهیم بود.

                                                 جبار علیزاده اصل- شهردار سیلوانه

گروه : نویسنده خبر: روابط عمومی
تصاویر
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.