اخبار

مهمترین خبرها

اخبار

تاریخ خبر : 1402/08/09
تعداد بازدید: 192
تعداد نظرات: 0

جشنواره پژوهش

جشنواره پژوهش

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و استانداری‌ها برای ثبت آثار می بایست از طریق سایت اینترنتی جشنواره به نشانی tufiran.com در مهلت تعیین شده، اقدام نمایند.
مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی با هدف ارزش‌گذاری به جایگاه پژوهش و آموزش در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با همکاری شورای عالی استان‌ها، مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرتهران، شورای اسلامی شهر تهران ومجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران دهمین جشنوارة‌ پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی را ۲۵آذرماه همزمان با آغاز هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌کند.
تقدیر از برترین‌های پژوهش، آموزش و نوآوری، انتقال تجارب و طرح‌های موفق در حوزه مدیریت شهری و روستایی، نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و آموزش و نیل به آرمان مدیریت دانش‌محور شهرها و روستاها اهداف عمده برگزاری جشنواره‌ پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی است.
 تقدیر از متصدیان حوزه‌‌های پژوهش، آموزش و نوآوری در حوزة مدیریت شهری و روستایی، شناسایی،‌ معرفی و ارائه یافته‌های مطالعات انجام شده در این حوزه و ارتقای سطح فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی از دیگر اهداف و رویکردهای این همایش است.

گروه :
نویسنده خبر: روابط عمومی
تصاویر
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.