اخبار

مهمترین خبرها

اخبار

تاریخ خبر : 1402/06/02
تعداد بازدید: 95
تعداد نظرات: 0

هفته دولت

هفته دولت

 هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، خجسته و فرخنده باد. هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است .

 بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و با تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف را فراهم آوریم.

 در پایان اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورا و کارمندان زحمت کش شهرداری سیلوانا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان دولت کریمه سیزدهم و کارمندان خدوم و زحمت کش در مجموعه مدیریت شهری تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری  از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکترجبار علیزاده اصل- شهردار سیلوانه

 

 

 

 

گروه :
نویسنده خبر: روابط عمومی
تصاویر
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.