صفحات داخلی

مانور سي مهر
تاریخ خبر : 1399/08/06
تعداد بازدید: 440
تعداد نظرات: 0
مانور سي مهر

به قلم دكتر عليزاده:

بسمه تعالی

 

در مورخه 30 مهر ماه ما شاهد برگزاری مانور مدیریت بحران زلزله به میزبانی شرکت برق استان و شهرداری سیلوانا بودیم، بنده به نمایندگی از شهرداری و شورای اسلامی شهر، ابتدا جا دارد از مدیر عامل محترم شرکت برق استان جناب آقای حسن بگلو و عوامل تحت امر ایشان بخاطر زحماتشان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

برگزاری این دست اقدامات نقش بسیار مهمی را در سنجش مهارت نیرو های دستگاه های خدمات رسان و ارائه خدمات تک مرحله ای به شهروندان و تحقق مدیریت منسجم و یکپارچه شهری و منطقه ای   ایفا می نماید.

با عنایت به اینکه سیلوانا قبلاً روستا  بوده و از سال 1380 به عنوان شهر شناخته شده است.  اجتناب ناپذیر است در بسیاری از حوزه ها از جمله شبکه معابر با چالش های بودجه  روبور باشدو از جمله این موارد می توان به قرار گرفتن تیرهای برق در مسیر معابر اشاره کرد.  بنابراین این مانور نقش بسیار موثری در ساماندهی سیما و منظر شهری و ارائه خدمات برق به شهروندان دارد  که مهمترین اقدامات شرکت برق اصلاح شبکه ،  برکناری تیرهای فاقد کارایی و تقویت روشنایی  حذف تیرهای چوبی،تقویت ولتاژ و غیره بود که از ناحیه شرکت برق استان  و با مشارکت شهرداری سیلوانا  نزدیک 700 میلیون تومان در شهر سیلوانا هزینه خواهد شد.

مجموعه طرح های مورد نظر تقریباً  20 طرح بوده که سه طرح به صورت موردی  کوچه جانبازان و خیابان شهید باکری و اطراف مسجد جامع شهر اصلاح گردید و مابقی در روزهای آتی به اجرا  در خواهد آمد . قابل ذکر است این مهم، نقش بسیار مهمی در توسعه شهر سیلوانا خواهد داشت . قابل ذکر است توجه به شهرهای کوچک گام  بسیار موثری در توسعه و ارتقای شاخص های کیفیت زندگی ایفا می نماید. در خاتمه از تمامی مدیران  بالا دستی استان  علی الخصوص استاندار محترم، فرماندار محترم، مدیران عامل دستگاه های  خدمات رسان ، امام جمعه محترم شهر سیلوانا، شورای محترم اسلامی شهر سیلوانا و تمامي پرسنل زحمت كش شهرداري تقدير و تشكر را دارم.

گروه : نویسنده خبر: روابط عمومی
تصاویر
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.