صفحات داخلی

روز شهرداری ها
تاریخ خبر : 1399/04/14
تعداد بازدید: 369
تعداد نظرات: 0
روز شهرداری ها

 شهرداريها با توجه به مسئولیت هایی كه مطابق قانون برعهده دارند، داراي جايگاه وي‍‍ژه اي در سطح مديريت شهري هستند و مجموعه فعاليتها و تشكيلات شهرداريها به دليل ارتباط با زندگي روزمره تمامي شهروندان به طور منحصر به فردي در سطح جامعه مطرح است و شايد از اين حيث دستگاهي نظير آنها وجود نداشته باشد. نیروهای زحمتکش در شهرداري ها شبانه روز در حال فعاليتند تا از طريق برنامه ريزي و اجراي اقدامات جديد،شهرها را مناسب زندگي و كار مردم نمايند.

14 تير ماه تحت عنوان «روز شهرداري و دهياري» از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي و درج اين روز در سالنامه‌ رسمي كشور، شيوه نامه نكوداشت روز شهرداري می باشد.

14 تیر ماه، روز شهرداری ها  را به تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری که با خدمت خالصانه،بی منت وشبانه روزی قدمی در جهت رفاه حال مردم و شهروندان بر می دارند تبریک وتهنیت عرض می نماییم و از خدمات مجموعه مديريت شهري  به ويژه شهردار زحمت کش شهر سیلوانا جناب آقای دکتر علیزاده اصل جهت ارائه خدمات مطلوب به اقشار مختلف مردم و تلاش براي برقراري عدالت و رشد و پيشرفت شهر تقدیر و تشکر می گردد.

امید است با توجه به شرایط کرونا و زحمات شبانه روزی پرسنل شهرداری و نیز اوضاع مالی شهرداری ها، مسولان بالا دستی نگاه ویژه ای به شهرداری ها و علی الخصوص شهرداری سیلوانا داشته باشند.

گروه : نویسنده خبر: روابط عمومی
تصاویر
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.