صفحات داخلی

راهپیمایی با شکوه روز قدس
تاریخ خبر : 1397/03/18
تعداد بازدید: 976
تعداد نظرات: 0
راهپیمایی با شکوه روز قدس

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله روز قدس در بخش سیلوانا ، برگزار گردید. این راهپیمایی که از روبروی شهرداری سیلوانا ساعت 10:30 شروع شد و مردم روزه دار بخش سیلوانا  به طرف مسجد جامع سیلوانا با   شعارهای « مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل» ، خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش و حامیان آن اعلام نمودند.

در حرکت به سمت مسجد هر لحظه جمعیت بیشتری به میعادگاه حرکت می کردند  و مومنان روزه دار بخش سیلوانا و شهر سیلوانا  آمده اند آیه ۱۰۵ سوره مبارکه انبیاء را معنا ببخشند «وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» - و در حقیقت در زبور بعد از تورات نوشتیم که قطعا زمین را بندگان صالح من به ارث می‌برند. ابتکار بی نظیر امام خمینی (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به «روز جهانی قدس» دشمنان اسلام و قدس شریف را غافلگیر کرد. امام(ره) با این اقدام راهبردی، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن فهماند که از این پس نه قدس و فلسطین، که هیچ مظلوم و محرومی در جغرافیای زمین، تنها نیست

 

 

.

در مسجد جامع بعد گردهمایی روزه داران، مراسم  شروع گردید و حاج آقا عزیزیان امام جمعه محترم شهر سیلوانا و نماینده ولی محترم فقیه در بخش سیلوانا به  بیان نکاتی در مورد اهمیت فلسطین پرداختند  و  با اشاره به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم  خواستار توجه و اهتمام بیشتر  مسئولین و وحدت و وفاق ملی   در جهت  خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی شدند.

در ادامه میرزایی بخشدار محترم سیلوانا ضمن تقدیر و تشکر از ملت شهید پرور و غیور بخش سیلوانا در مورد اهمیت فلسطین  و ابتکار بنیانگذار جمهور اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در مورد نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان بعنوان روز قدس پرداختند.  بیان نمودند که وعده خداوند حق است و  قدس به فضل اللهی آزاد خواهد شد.

 در ادامه جناب سرهنگ محرابی ، با  بیان اهمیت منطقه خاورمیانه به لزوم وحدت مسلمان  پرداختند و  در خصوص برجام و توطئه های دشمنان اسلام  بیان ناتی ایراد نمودند  در ادامه با اشاره سخنان مقام معظم رهبری بیان نمودند که ملت بزرگ ایران با وحدت سیلی محکمی به  رژیم کودک کش و حامیان آن ، به فضل اللهی خواهد زد و از حضور با شکوه مردم روزه دار تقدیر و تشکر نمودند.

 در  پایان  قطعنامه روز قدس قرائت گردید و مردم با ندای الله اکبر و مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا با اهداف  نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از فلستطین  تجدید میثاق نمودند

 

 

گروه : نویسنده خبر: روابط عمومی
تصاویر
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.